HVEM ER INNOSENSE?

Bag Innosense står Michael Hübertz, der med en baggrund som cand. merc. har arbejdet med brand building, forretningsudvikling, marketing, innovation, kommunikation og ledelse i mere end 20 år – og så har han et mangfoldigt netværk af dygtige samarbejdspartnere.

Michael har siddet på bureauer som TBWA, Klausen & Partners, Bureau 1 og Metaphor, men har også arbejdet som marketing-, kommunikations- og brandansvarlig i flere virksomheder, ligesom han har været iværksætter, konsulent, tekstforfatter, underviser og censor. Du kan se nogle af de virksomheder, han har været med til at skabe løsninger for her nedenfor.

Michael er en visionær doer, der får tingene til at ske. Hans kæphest er den røde tråd fra vision til handling gennem alt fra PD og indkøb til salg, HR, kommunikation og kundeservice.

HVEM ER INNOSENSE?

Bag Innosense står Michael Hübertz, der med en baggrund som cand. merc. har arbejdet med brand building, forretningsudvikling, marketing, innovation, kommunikation og ledelse i mere end 20 år – og så har han et mangfoldigt netværk af dygtige samarbejdspartnere.

Michael har siddet på bureauer som TBWA, Klausen & Partners, Bureau 1 og Metaphor, men har også arbejdet som marketing-, kommunikations- og brandansvarlig i flere virksomheder, ligesom han har været iværksætter, konsulent, tekstforfatter, underviser og censor. Du kan se nogle af de virksomheder, han har været med til at skabe løsninger for her nedenfor.

Michael er en visionær doer, der får tingene til at ske. Hans kæphest er den røde tråd fra vision til handling gennem alt fra PD og indkøb til salg, HR, kommunikation og kundeservice.

Brand building er en passion.
Fordi det gør en forskel.
Brand building er en passion.
Fordi det gør en forskel.