HVEM

Bag Innosense står Michael Hübertz, der er cand. merc. og i mere end 20 år har arbejdet med brand building, forretningsudvikling, marketing, kommunikation og ledelse.

 

Med tung erfaring fra strategisk kommunikation og marketing koblet med mangeårigt arbejde med strategisk forretningsudvikling fra idé og analyse til udvikling, prototyping, lancering og implementering har han stor erfaring med at tænke ud af boxen og skabe reelle resultater     – uanset om det handler om nye produkter, forretningsområder, serviceløsninger, koncepter eller events.


Michael har siddet på reklamebureauer som TBWA, Klausen & Partners, Bureau 1 og Metaphor, men har også været brand- og marketing-ansvarlig for virksomheder som Design Graphia, Carl F as, Praxis, Nordisk og Yeti, ligesom han har været iværksætter med et internationalt take away koncept.

Gennem årene har Michael været med til at skabe løsninger for en lang række virksomheder, hvoraf nogle er vist nedenfor.

 

Michael er en visionær praktiker, og er garant for, at tingene sker. Hans fokus er at sikre et stærkt fundament med en rød tråd, der går gennem alt fra PD til indkøb, salg, kommunikation, økonomi, HR og service. Fra top til bund og på tværs af alle siloer.

 

Brand building er en passion.

Fordi det gør en forskel.