HVORDAN

Hos Innosense har vi specialiseret os i at lave 360° forretningsudvikling med fokus på brand building.


Derfor har vi delt processen op i fire centrale faser, der alle er afgørende for at skabe en stærk og sammenhængende forretning.

Det handler om afklaring, retning, udvikling og kommunikation. Da behov er forskellige, er der for hver af de fire faser tre niveauer for indsatsen, afhængigt af, hvor ambitiøse I er, og hvor omfattende opgaven er.


De tre niveauer finder du lidt længere nede.

Hvem er I og hvor er I?

Hvor vil I hen?

Hvordan kommer I derhen?

Hvordan skaber I et sammenhængende brand i markedet?

Kortlægning

Markedspotentialer

Forretningsudvikling

Brand building

DEN GODE

En relativt hurtig proces, hvor der prioriteres hårdt, og hvor kun de mest presserende områder er omfattet.

25.000 kr.

DEN BEDRE

En mere grundig proces, hvor der er mere tid til at komme i dybden og grave processen ét spadestik dybere.

50.000 kr.

DEN BEDSTE

En meget omfattende proces, med mere tid til afdækning, udvikling og involvering af flere relevante stakeholders.

75.000 kr.

DEN GODE

DEN BEDRE

DEN BEDSTE

OPRETTELSE

Intromøde

GRATIS

GRATIS

GRATIS

BINDING

Periode

2-4 uger

1-3 mdr.

1-6 mdr.

TALETID

Møder

x

x

x

SMS/MMS

Research

x

x

x

DATA

Workshop

-

x

x

ROAMING

Transport

-

x

x